duminică, 20 iunie 2010

Sorosolás - eredményhirdetés

Bocsánat a késésért, a tegnapi nagy vihar miatt nem tudtam időben dokumentálni a sorsolást, s mint utólag kiderült, elnéztem a dátumot, azt hittem vasárnap lesz 19.-e. Ezért ültem olyan nyugodtan a babérjaimon.

A sorsolás megtörtént, köszönöm, hogy résztvettetek. Akik közül sorsoltam: Baniko, Piszurka, Manka, Lara, Latinka, N.Ági, Agi, Benedek R. Magdi, Miss Mágicocska, Sariel.

És itt a dokumentáció:


Photobucket Photobucket Photobucket


Gratulálok a szerencsés nyertesnek, aki nem más, mint Latinka :) Photobucket



És mivel két fiacskám van, meg amúgy is úgy gondolom, párosan szebb az élet, Matyi kihúzott egy vigaszdíjast is -aki meglepetésben részesül majd, remélem számára kellemesben-, meg is kóstolgatta a papírt, ezért lett egy kicsit más állagú a papír:


Photobucket Photobucket


Örülök Neked, Piszurka, mert te vagy az egyik legrégebbi olvasóm :) Photobucket


A nyerteseknek gratulálok, kérlek írjatok legkésőbb vasárnapig egy e-mailt, hogy megbeszéljük a részleteket: kreandici (kukac) gmail (pont) com.

2 comentarii:

  1. Olvastam a levendulás hozzászólásodat: az is lehet,hogy nem volt egészséges a palánta.2.a levendula szereti a napos,száraz talajt,de nagy hőségben azt is,ha meglocsoljuk.Jobban szeret kiültetve élni.
    Milyen a kertetek?

    RăspundețiȘtergere
  2. Köszi a választ, a kertünk napos, de én pont abba a zugába tettem, ami árnyékosabb, az udvar egyik virágágyásába. Még Békéscsabán vettem a palántát, itthon nem találtam azóta sem... De nem adom fel, nekem levendula KELL!! :) Meg kakukkfű :)

    RăspundețiȘtergere